19. JESENSKO SAVJETOVANJE TAJNIKA, RAČUNOVOĐA I RAVNATELJA ŠKOLSKIH I PREDŠKOLSKIH USTANOVA


Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna
 

 Vodice, 28. – 30. listopada 2021. godine, Hotel Olympia Skyvist vodice 2021 top
Poštovane kolege i kolegice tajnici i računovođe, poštovani ravnatelji!
Kao i svake jeseni, tako i ove, organiziramo tradicionalno Jesensko savjetovanje tajnika, računovođa i ravnatelja školskih i predškolskih ustanova.
Na 19. Jesenskom savjetovanju obradit će se sljedeće aktualne teme iz pravne i računovodstvene regulative školskih i predškolskih ustanova: Uvođenje eura i pripremne aktivnosti, Digitalna transformacija uredskog poslovanja u školama i predškolskim ustanovama, Evidentiranje nabave, ispravak vrijednosti, otpis i popis školskih udžbenika, Izvještaj o izvršenju financijskog plana proračunskog korisnika te druge novine koje nas očekuju u novom Zakonu o proračunu, Primanja i naknade izuzete od ovrhe, Zakon o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata, Što ravnatelji moraju znati o računovodstvu i financijama škole, Zakonske ovlasti (prava, mogućnosti i ograničenja) ravnatelja u vezi radnih odnosa u školskim ustanovama te Propusti u izradi godišnjih planova i programa rada te školskih kurikuluma i dr.
Program savjetovanja

ČETVRTAK, 28. 10.

9.00 – 9.15 Uvodna riječ organizatora
9.15 – 9.45 Poteškoće u poslovanju srednjih škola RH u vrijeme pandemije, Suzana Hitrec, predsjednica Udruge Hrvatskih srednjoškolskih ravnatelja
9.45 – 10.30 Radnopravna zaštita od mobinga i uznemiravanja na radnom mjestu, mr. sc. Iris Gović Penić, sutkinja Županijskog suda u Zagrebu
10.30 – 10.45 Pitanja i odgovori
10.45 – 11.15 Stanka
11.15 – 12.00 Primanja i naknade izuzete od ovrhe, dr. sc. Marija Zuber, HZRIF
12.00 – 12.30 Što ravnatelji trebaju znati o računovodstvu i financijama škole, Ivana Ban, Poslovni edukator d.o.o.
12.30 – 12.45 Pitanja i odgovori

21.00 Predstava „ĐUROLOGIJA“ - Branko Đurić Đuro, najgledanija predstava u regiji

PETAK, 29. 10.
9.00 – 9.45 Digitalna transformacija uredskog poslovanja u školama i predškolskim ustanovama, Tatjana Martinović, predstojnica ureda potpredsjednika Sabora
9.45 – 10.30 Zakon o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata i druge aktualnosti, Seka Jurčev, Poslovni edukator d.o.o.
10.30 – 10.45 Pitanja i odgovori
10.45 – 11.15 Stanka
11.15 – 11.55 Uvođenje eura i pripremne aktivnosti, Ana Zorić i Hana Zoričić, Ministarstvo financija
11.55 – 12.35 Evidentiranje nabave, ispravak vrijednosti, otpis i popis školskih udžbenika, mr. sc. Jasna Nikić, HZRIF
12.35 – 13.15 Aktualnosti u proračunskom računovodstvu, Hana Zoričić i Martina Štefković, Ministarstvo financija
13.15 – 13.30 Pitanja i odgovori

SUBOTA, 30. 10.
8.30 – 9.10 Organizacija odgojno-obrazovnih radnika - izazovi i primjeri dobre prakse, Andreja Uroić Landekić
9.10 – 9.50 Zakonske ovlasti (prava, mogućnosti i ograničenja) ravnatelja u vezi radnih odnosa u školskim ustanovama, Marija Ana Zovko Tomaš
9.50 – 10.30 Očekivane izmjene Zakona o radu, Dražen Opalić, pomoćnik ministra, MROSP
10.30 – 10.45 Pitanja i odgovori

Organizator zadržava pravo izmjene programa zbog nepredviđenih okolnosti.


PRIJAVI SE

Naknada za sudjelovanje iznosi 600,00 kn.
Kako u 2022. godini Poslovni edukator d.o.o. obilježava 15 godina od osnivanja i 5 godina samostalnog izlaženja biltena „Vijesti iz struke“, tako se SVIM SUDIONICIMA SAVJETOVANJA ODOBRAVA POPUST OD 10% TE NAKNADA IZNOSI 540,00 KN.

Cijene smještaja:
Hotel Olympia SKY 4*+
- jednokrevetna soba - 650,00 kuna po osobi dnevno
- dvokrevetna soba - 510,00 kuna po osobi dnevno
Hotel Olympia 4*
- jednokrevetna soba - 590,00 kuna po osobi dnevno
- dvokrevetna soba - 440,00 kuna po osobi dnevno

Naknada se uplaćuje na račun Poslovnog edukatora d.o.o. IBAN HR3824070001100635768 po primitku računa koji će se ispostaviti na temelju Vaše prijave na www.vist.hr. Prijava predstavlja konačnu prijavu koju nije moguće otkazati, osim u posebnim okolnostima, kada istu možete otkazati na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. najkasnije 3 dana prije početka savjetovanja. U prijavi obvezno navesti broj Vaše narudžbenice.

Ako epidemiološka situacija dozvoli, svim sudionicima savjetovanja poklanjamo besplatnu humorističnu predstavu ili koncert na koje možete ići u slobodno vrijeme.

VAŽNO:
Savjetovanje će se održavati sukladno propisanim protuepidemijskim mjerama koje će biti na snazi u vrijeme održavanja savjetovanja. Prema trenutnim mjerama na snazi, za sudjelovanje na okupljanjima preko 50 osoba sudionici moraju posjedovati EU digitalnu COVID potvrdu.
S obzirom da će za sudjelovanje na predavanjima i ostalim događanjima u organizaciji Poslovnog edukatora d.o.o. biti potrebna EU digitalna COVID potvrda, istu će biti potrebno predočiti prilikom registracije na registracijskom desku u hotelu. Nakon registracije dobit ćete službenu akreditaciju koju će biti potrebno nositi tijekom svih predavanja i ostalih događanja u organizaciji Poslovnog edukatora d.o.o.

Tko može dobiti potvrdu?
1. Osoba cijepljena cjepivom protiv bolesti COVID-19, odobrenim od strane Europske komisije.
2. Osoba koja ima negativan nalaz PCR testa ili brzog antigenskog testa.

S agencijom DUBROVNIK SUN i poliklinikom GEMINI organizirali smo brzo antigensko testiranje u hotelu OLYMPIA 27. 10. 2021. godine (srijeda). od 17:00 do 19:00 sati, za sve one koji EU digitalnu COVID potvrdu žele dobiti testiranjem. Cijena navedenog testiranja iznosi 75,00 kn. Ako želite osigurati testiranje u hotelu isto je potrebno prijaviti prilikom rezervacije smještaja ili najaviti na mail adresu agencije: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

3. Osoba koja je preboljela bolest COVID-19, 11. dan od datuma prvog pozitivnog PCR testa.

Više informacija o COVID potvrdi možete pronaći na poveznici:
https://www.koronavirus.hr/eu-digitalna-covid-potvrda/960

Organizator zadržava pravo izmjene mjesta i vremena održavanja savjetovanja zbog nepredviđenih okolnosti kao i otkazivanja ili odgađanja ukoliko dođe do pogoršanja epidemiološke situacije.

Veselimo se ponovnom susretu!
S poštovanjem,
Poslovni edukator d.o.o.

PRIJAVI SE

vist vodice 2021 bot


Dno dna

Postanite naš korisnik odaberi uslugu

Dno dna (2)

PRIJAVI SE NA NEWSLETTER